piątek, 10 sierpnia 2012

Olowe się wita!

  Dzień dobry! Mam na imię Ola. Wkraczam tanecznym, choć nieśmiałym krokiem w kosmetyczny świat bloggera. Opowiem Wam krótko dlaczego tutaj jestem. Kiedy rodzina, przyjaciele i mój chłopak słyszą słowo 'paznokcie', 'kosmetyki' lub (co gorsza) 'włosy', uciekają do innego pokoju lub błyskawicznie zmieniają temat. A z kimś przecież muszę się dzielić moimi przemyśleniami, odkryciami i nierzadko obawami. Od roku te tematy często goszczą w mojej głowie, a to wszystko właśnie dzięki dziewczynom prowadzącycm kosmetycze i urodowe blogi na blogspocie. Nawet nie macie pojęcia jaka jestem Wam za to wdzięczna! Nie mówiąc już jak bardzo wdzięczne są moje włosy, paznokcie, skóra... Dotychczas liznęłam tylko odrobinkę tego ogromu wiadomości, ale mam ochotę na więcej! Właśnie dlatego tu jestem, pomimo obaw, które wciąż siedzą w mojej głowie. Od września zaczynam klasę maturalną, jednak mam nadzieję, że mimo ogromnej ilości nauki, co jakiś czas znajdę chwilkę, żeby naskrobać tu kilka słów. Nie liczę na rzeszę fanów, lecz nie kryję, że byłoby mi miło poznać kilka ciekawych osób mających podobne zainteresowania. Już przestaję zanudzać!

Pozdrawiam, olowe.

4 komentarze:

  1. Hej Ola ;) Znam ten ból niemożności porozmawiania o kosmetykach ;) Podoba mi się Twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy komentarz na blogu! I to jeszcze od mojej imienniczki :) Bardzo dziękuję, dopiero zaczynam, mam nadzieję, że coś z tego będzie :)

      Usuń
  2. cześć:) ja też dopiero zaczynam bloggowanie:) dużo fajnych i przydatnych informacji można się dowiedzieć z innych blogów, więc ja też postanowiłam się podzielić swoimi doświadczeniami z kosmetykami, które może komuś się przydadzą:)
    powodzenia w prowadzeniu stronki! pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń